Selamat Datang ke blog AbieAziz ;) Feel free to drop any comments and your url too. Be my followers and i'll be urs too. Sila jangan buat kacau disini. Jaga tingkah laku anda di blog saya. Thanks ;)

♥Ikut Abie Aziz.♥

Friday, December 31, 2010

♥Azam 2011♥


Apa Azam New Year anda?
Wlwpon Azam tahun lepas ade yang tak langsai tapi ttp kene smbg taun depan.

Inilah Azam saya tahun ni;

Mau kerja and simpan duit banyak2. Then bole lah beli keperluan peribadi sendri tapi membebankan ibu bapa saya lagi. Bila lagi nak kurangkan beban mereka kan?

Saya mahu sambung belajar. Itu antara cita-cita saya. maybe buat Chartered Financial Analysis (CFA) or MBA je lah. Duit kene la simpan utk yuran dan sbgainya.

Antara yang mahu dilakukan dgn duit itu adalah mmbeli gajet- gajet terkini
Sebenarnya i nie giler gajet. tapi org slalu kata "No Money No Talk"! So if i have money i can talk.HAHAHA

Antaranya ;

i- Smartphone maybe.(Mau pakai 2-3 hp - giler tamakkn?)
ii - IPAD
iii - DSLR sendiri!
iv - My own PSP.

Semua nie bergantung pada situasi la kalau masih lagi relevan. Mana tau ade gajet baru akan keluarkan ;)

Memiliki bagi saya satu kepuasan. Ditambah pula dibeli mggunakan duit hasil titik peluh sdri.

Okay selain itu, Saya ada misi penting untuk menurunkan berat badan. Kalau kira BMI saya maseh lagi normal but i think i need to lose some weight jugak untuk menjaga bentuk badan. Perempuan kan mmg la mcm tu.

HAHAHAHAHA and mahu kumpul aset sebanyak mungkin. Saya mahu gembirakan ahli keluarga saya dan org yang tersayang.

And jika ada jodoh or jodoh cepat bertunang ke kawen ke alhamdulillah.
Tapi sebenarnyew masih blum ade perancangan. Masing-masing mahu simpan duit dahulu.
But who knows right?

Semoga Tahun 2011 mmberi satu impak positif dalam kehidupan saya. Amin.

p/s; Seperti mahu keluar ;)

♥AbieAziz♥

No comments:

Post a Comment

♥Thank You♥