Selamat Datang ke blog AbieAziz ;) Feel free to drop any comments and your url too. Be my followers and i'll be urs too. Sila jangan buat kacau disini. Jaga tingkah laku anda di blog saya. Thanks ;)

♥Ikut Abie Aziz.♥

Saturday, March 13, 2010

♥Beware♥

Mood: Better than other days ;DDD

Macam2 jadi last week.
But i have to be strong!
Most important thing jgn mudah percaya org lagi.


I swear that i would never believe that
BITCH
ever again!

I would like to thanks lah to my schweeto and all of my friends yang sentiasa give me support when i'm needed (Shima.Pija.Angah.Bos.Afiq.dll)


Special sorry to my schweeto sbb ta dgr ckp. jgn pok dahi taw. He been advising me not to be friend with that BITCH. But i am being so stubborn.


Bajet suci.
skema dah mcm robot.
mcm dea je baek sgt.
Dea kate i PELIK ;p
and mcm2 lagi tohmahan dilemparkan.
Padahal dea pun SAME je.It was too much kan? Tapi i bukan spesies dea. Eeuww! I'm not perfect too and i know that.


Baru taw dea dah lame saket hati ngan i. Kalo ta takkan dea nak mrh pasal bnd kecik an and those sume yg dikongsi abes dijadikan bahan. Ckp i bukan2.Mmg backstabber.


p/s:Disebabkan dea wat i camneh. so i kne la berkire ngan dea gak. U remove je la lagu fav bf i yang u tergila2 kan sgt tuh. nmpk mcm terhegeh2 la ;p. Kalo ta malu tapelah.Nk call boboy gak kan. agak taleh lupe kan kot. Mcm taleh pggil name laen. tapi tu pun bt0l kalo dah kapel.Takpayah ckp i saket ati kt ula sbb u yg act saket hati.Lao i saket ati i yg wat u.
Dah enuff la.

END ADIOS.


♥AbieAziz♥

No comments:

Post a Comment

♥Thank You♥