Selamat Datang ke blog AbieAziz ;) Feel free to drop any comments and your url too. Be my followers and i'll be urs too. Sila jangan buat kacau disini. Jaga tingkah laku anda di blog saya. Thanks ;)

♥Ikut Abie Aziz.♥

Monday, September 12, 2011

♥Eid 2011 - Part II♥


Cont with Part II

My Eid will never been perfect without him ;)

This year Eid theme was pink color - coincidentally our baju raya are plain.
But my schweeto punya baju melayu looks like cheong sam one. Very cute.
And yang paling best i did my best to pursued him to have a pink baju melayu this year.
Sorry my dear - next year ikut kaler syg pulak k. Hikhik.

Sila jamah picto yea.

Schweeto raya picto paling sweet!

Hahahaha my senget snap, 2 in 1 ;)


Macam nak nanges je muka =.=


Bila schweeto berposing :P

Both of us yang kepenatan.

Saje snap picto untuk tambah koleksi sajeeee.

p/s; Part III soon.
♥AbieAziz♥

No comments:

Post a Comment

♥Thank You♥