Selamat Datang ke blog AbieAziz ;) Feel free to drop any comments and your url too. Be my followers and i'll be urs too. Sila jangan buat kacau disini. Jaga tingkah laku anda di blog saya. Thanks ;)

♥Ikut Abie Aziz.♥

Tuesday, July 26, 2011

♥Erk, Megan Fox je. ♥


Morning glory yaw,

Hehehe,Today story pasal Incik Hati saya ni.
Kadang-kadang rasa bengang gak ngan incik hati ni, ye la suka usik gf dia nie. Huhuhu nak tau nape? Okay let's begin.

Incik Hati saya nie mmg suka tengok cita perang-perang and action dan berfiction-fiction. Biasa la orang lelaki kan, everyday usually at midnight mmg dia la yang slalu conquer TV, lau tak layan HBO, mesti layan Cinemax or Star Movie. Lau gayut kan mesti fokus citer dia tuh. Zzzz

Okay, apa yang gf dia ni baru perasan is why ekh every cter fav genre dia tuh mesti kebanyakkanya ada Megan Fox? Gf dia ni tanya la pada incik hatinya, "apsal ekh cter yang incik hati tengok kebanyakannya heroin dia Megan Fox?" Tanpa selindung and dgn nada selamba and muka poyo (kot) incik hati menjawab "sebab Megan Fox hot" =.=

Sah senget Incik Hati saya ni,lelaki lelaki.



Kita lupakan seketika pasal kontroversi Megan Fox nie dlu laki ke hapa ke, tapi dia mmg damn hot. Gf dia ni pun tak nafikan. Hot utk org spesies dia la, kita dkt timur nie dah tentu2 kalah la si Megan Fox ni kan.

Hahaha macam-macam.

p/s;Apa-apa pun Incik Hati sayang saya bukan Megan Fox, bluweks.
♥AbieAziz♥

No comments:

Post a Comment

♥Thank You♥